• تهران جاد شهریار، باغستان

تماس با ما

09123462031

09364370047

ایمیل

info@fiberstone-co.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17

دیوارپوش، دیوارکوب

دیوارپوش، دیوارکوب

دیوارپوش، دیوارکوب

پانل های دیواری فایبرگلاس از رزین پلی استر و فایبرگلاس ساخته شده اند. الیاف از شیشه، کربن یا بازالت ساخته شده اند. شما همچنین می توانید فایبرگلاس را با الیاف چوب و کاغذ در صنعت ساختمان پیدا کنید. رزین استفاده شده در پانل های دیواری فایبرگلاس از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند فشار بالایی را تحمل کند. 

الیاف شیشه وقتی با فایبرگلاس تقویت شود دوام را افزایش می دهد و خاصیت ارتجاعی پانل های دیوار را تقویت می کند. آنها به طور خاص در دیوارها و سقف ها استفاده می شوند زیرا نه تنها بادوام هستند، بلکه ضد آب و ضد خش هستند. در میان گرایش‌های برجسته معماری در ایران، پانل‌های دیواری فایبرگلاس در واقع به رسمیت شناخته شده‌اند.

مزایای استفاده از پانل های دیواری فایبرگلاس

  • بادوام
  • باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود
  • سبک وزن
  • مقاومت در برابر عوامل فرسایشی و زنگ زدگی
  • می تواند هر بافتی را تولید کند

بیایید مزایای پانل های دیواری فایبرگلاس را یکی یکی بحث کنیم.

بادوام

همانطور که گفته شد، پانل های دیواری فایبرگلاس با استفاده از الیاف با درجات مختلف انعطاف پذیری و استحکام تقویت می شوند. پانل های دیواری با فیبر کربن سبک و بادوام هستند. پانل های فایبرگلاس اخیراً به دلیل ساختار قوی و مقاوم آن محبوبیت زیادی به دست آورده اند. آنها دارای سطح غیر متخلخل و محتوای رزین بالایی هستند که رطوبت را در خود حفظ نمی کنند. به همین دلیل حتی می توان از آنها در آشپزخانه و حمام استفاده کرد.

باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

پانل های دیواری فایبرگلاس، اگرچه کمی گران تر از سایر انواع دیوارها هستند، اما زمانی که به استفاده طولانی مدت فکر می کنید، می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند. آنها کاربردی تر هستند و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، کپک زدن یا آلودگی موریانه دارند. پانل های دیواری تقویت شده با فایبرگلاس به دلیل دوام و نیاز به تعمیر و نگهداری تقریباً صفر، در بین کسانی که به دنبال ساخت خانه های کم تعمیر و نگهداری هستند محبوبیت بیشتری پیدا می کنند . همچنین، آنها می توانند بهتر عایق بندی کنند. شما نیازی به سرمایه گذاری در مکانیسم های سرمایشی یا گرمایشی در خانه نخواهید داشت. 

سبک وزن و انعطاف پذیر

پانل های دیواری فایبرگلاس از نظر وزن و حجم نسبت به نمونه های آلومینیومی و فولادی خود سبک هستند. این بدان معنی است که حمل و نقل آنها به محل ساخت و ساز آسان است. سبک بودن و داشتن قدرت تحمل هر گونه تغییرات آب و هوایی، پانل های دیواری فایبرگلاس را برای استفاده تخصصی ایده آل می کند. آنها در ساخت ادارات، واحدهای صنعتی و مخازن آب در میان بسیاری دیگر استفاده می شوند. پانل های دیواری فایبرگلاس خارجی به راحتی با استفاده از چسب و چسب نصب می شوند.

مقاومت در برابر قالب و زنگ زدگی

یکی از مزایای پانل های دیواری فایبرگلاس توانایی آن در مقاومت در برابر زنگ زدگی است. در طول سال‌ها، زمانی که بیشتر سطوح فلزی زنگ می‌زنند، پانل‌های دیواری فایبرگلاس به آن اجازه زنگ زدن نمی‌دهند. این همه به دلیل وجود محتوای رزین بالا است. ورقه ورقه رزینی در پانل های دیواری دلیلی است که احتمال خوردگی یا زنگ زدگی فایبرگلاس بسیار کم است.

می تواند هر بافتی را تولید کند

پانل های دیواری فایبرگلاس می توانند هر بافتی را تولید کنند، مثلا پانل ها می توانند ظاهر سنگ، سیمان و حتی چوب واقعی را به خود بگیرند. به سختی می توان آنها را از مواد اصلی متمایز کرد. علاوه بر این، رنگ پذیری بالای دارا هستند تا شباهت زیادی به مواد واقعی داشته باشد. ظول عمر پانل های دیواری فایبرگلاس نزدیک به 30 سال می باشد. ولی پانل های چوبی و دیگر دیوارهای تزئینی عمر کمی دارند.

یکی از عمده ترین دلایل منحصر به فرد بودن دیوارپوش فایبرگلاس، بازنمای تصویر به شکل سه بعدی در یک بستر دو بعدی است که باعث ایجاد جلوه ای بی نظیر در فضا می‌گردد.

نصب پانل های دیواری تقویت شده با فایبرگلاس

پانل های تقویت شده با فایبر گلاس به طور ایده آل در آشپزخانه ها، حمام ها، مناطق طراحی/غذاخوری، دفاتر، واحدهای صنعتی، موسسات آموزشی، بیمارستان ها و روی مخازن آب استفاده می شوند. یکی از مزایای اصلی پانل های دیواری فایبرگلاس این است که می توان آن را به راحتی روی دیوار خشک جدید نصب کرد و همچنین برای تعمیر سطوح آسیب دیده استفاده می شود.

مهمترین خصیصه دیگر آن نصب آسان و دوام و کیفیت آن است. پانل فایبرگلاس به طور کل ضد اسید و ضد خش هستند.
نظافت سهل و آسان نیز گزینه دیگری از ویژگی‌های این محصول دوست داشتنی می‌باشد.
نصب سریع و قابلیت اجرا بر روی هر پیش زمینه ای اعم از سیمان، سنگ، سرامیک، کاشی و … باعث گردیده است یکی از سریعترین راه‌ها برای ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی محسوب گردد.
کیفیت و مرغوبیت این نوع دیوارکوب در کل بالاست که باعث ثبات رنگ و نقش آن در مقابل سرما، گرما و سایر مواد می‌شود.این نوع پانل در برابر حرارت مقاوم می‌باشد که می‌تواند مناسب برای استفاده در دیوارپوش با سیستم گرمایش و سرمایش باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


دیوارپوش، دیوارکوب
  • 1
  • نوامبر
  • دیوارپوش، دیوارکوب

    پانل های دیواری فایبرگلاس از رزین پلی استر و فایبرگلاس ساخته شده اند. الیاف از شیشه، کربن یا بازالت ساخته شده اند. شما ...

    الیاف شیشه
  • 1
  • نوامبر
  • الیاف شیشه

    الیاف شیشه چیست؟الیاف شیشه طی سالیان متمادی به خاطر نسبت استحکام به وزن بالا، سفتی زیاد، مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری در ...

    رزین و انواع آن
  • 6
  • نوامبر
  • رزین و انواع آن

    کاشی لعابی نوعی سرامیک نازک است که روی آن با لعاب شیشه‌ای پوشانده شده و در رنگ‌های متنوع به‌صورت ساده و گل‌دار تولید ...

    رزین پلی استر
  • 8
  • اکتبر
  • رزین پلی استر

    موارد استفاده رزین پلی استر رزین پلی استر ماده ای است که در مجسمه سازی و کارهای صنعتی و تولید سنگ مصنوعی مورد ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    912-346-2031 (98+)

    936-437-0047 (98+)

    ادرس

    تهران :اتوبان فتح، جاده شهریار،باغستان

    پست الکترونیک

    info@fiberstone-co.com